PrintFrendly

2018. január 1., hétfő

A legegyszerűbb töltött tojás



Bevallom, hogy még eddig alig készítettem töltött tojást, ugyanis nálunk nem igazán volt hagyomány ünnepekkor a menüben kínálni. Most azonban hajtott a kíváncsiság és egy pár darabbal mégiscsak kísérletet tettem. A legegyszerűbb változatot készítettem. Szerencsére a tyúkjaink azzal a pár tojással minden nap megörvendeztetnek, ezért csodás sárga házi tojásokat tudtam kínálni. Azt hiszem legközelebb másfajta ízesítéssel, töltelékkel is próbálkozom majd.
Hozzávalók 2 főre:
*3 nagyobb házi tojás
*1 nagy csipet só
*1 nagy csipet őrölt bors
*1 kk mustár
*2 púpozott ek majonéz

A tojásokat bő vízben keményre főzzük. Hagyjuk kihűlni és a héjukat eltávolítjuk. Hosszában kettévágjuk, a sárgájukat kiemeljük, majd villával áttörjük, a fűszerekkel, a mustárral ízesítjük, a majonézzel krémesítjük. Csillagos habzsákba kanalazzuk, majd visszatöltjük a tojásfelekbe.
A Facebookon is megtaláltok.
Már Instagramon is fent vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése