PrintFrendly

2017. február 12., vasárnap

Egyszerű paprikás csirke



Tegnap egy nagyon érdekes dolog történt. Egyszerű csirkepaprikást készítettem ebédre. Amikor épp készen lett, olyan jól nézett ki, hogy gyorsan lefotóztam. Már mindenki nagyon éhes volt, így csak magában a lábasban, nemes egyszerűségében. Aztán megmutattam az egyik közösségi oldalon is csak úgy, leírás nélkül. Nem is gondoltam volna, hogy valaki recept után érdeklődik majd, de így történt. 
Akkor lássuk, hogy nálam miképpen készül:
Hozzávalók 4 főre:
*1 kg csirkecomb
*1 egész nagy fej vöröshagyma
*1 púpos ek zsír
*1 púpos tk fűszerpaprika
*2 púpos tk házi darált paprika
*0,5 kk őrölt bors
*1 csapott tk só

A megtisztított, és nagyobb kockára vágott hagymát a zsíron üvegesre pároljuk, majd a lángról lehúzva hozzáadjuk a fűszerpaprikát, borsot, darált paprikát, és jól összekeverjük.
Beleforgatjuk a megtisztított húst. Megszórjuk a sóval.
Felengedjük annyi vízzel, ami épp ellepi.
Fedő alatt, mérsékelt lángon addig főzzük, míg a villa hegye könnyen a húsba megy.
Ezután a fedőt eltávolítva hagyjuk a maradék vizet elfőni. Közben érdemes óvatosan néhányszor átmozgatni, hogy véletlenül se ragadjon oda a hús.
Melegen nokedli, kifőtt tészta, esetleg tarhonya körettel kínáljuk.

A Facebookon is megtaláltok.

Már Instagramon is fent vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése