PrintFrendly

2015. december 14., hétfő

Gyulai vakáció

A konyhai tevékenységek mellett szívesen veszek részt különböző gasztronómiai játékokban. Szeretem a megmérettetéseket és amikor lehetőségem nyílik pályázok a receptjeimmel. Így tettem nemrég, amikor a Küldd el a recepted magazin játékot hirdetett. Egy karácsonyi menüt készítettem és ezt a Tisztelt Zsűri egy három napos, két személyes wellness hétvégével díjazta a gyulai Elizabeth**** Hotelben.
Pihentető, kellemes napokat töltöttünk el Férjemmel ezen a csodás helyen. Bár az utazás egy kicsit kalandosra sikerült, de a kezdeti izgalmak után már minden tökéletes volt.
A Hotel nagyon szép, tiszta. A személyzet kedves és segítőkész. A szobánk tágas és kényelmes volt.
A wellness rész nem túl nagy, de családias.

Amit egy gasztroblogger kritikus szemmel figyel az természetesen az étel. A választék bőséges volt és változatos. A töltött káposztától, a bakonyi sertés raguig minden nagyon ízletes volt. Egyetlen hibát fedeztünk fel, hogy a cigánypecsenye eléggé rágósra sikeredett, de itt ettem életem legfinomabb cseresznyelevesét. 

Sajnos ételfotókat nem tudok mutatni, de pár képet Gyuláról igen. Mi még most jártunk ott először, a hideg ellenére sokat sétáltunk és nézelődtünk.






Ezúton szeretném megköszönni a Tisztelt Zsűrinek és a Küldd el a recepted magazinnak ezt a nagyszerű nyereményt!

A nyertes ételsor pedig a Zöldfűszeres sajtleves, a Zöldséges-tojásos fasírttekercs, valamint a desszert, ami még nem szerepel a blogon, de megtekinthető a lap címoldalán, illetve a recept elolvasható a magazin Édességek különszámában.
A Facebookon is megtaláltok.

4 megjegyzés: