PrintFrendly

2015. május 27., szerda

Egyszerű tonhalkrém

A jelenlegi blogkóstolóban, aminek a szénhidrátnélkül blog ad otthont, páromul egy számomra eddig ismeretlen oldal jutott, mégpedig a Csigabige kuckója. Csigabige nagy édességrajongó, sok muffin, keksz és torta szerepel a repertoárjában. Mégis, mikor megláttam a tonhalkrémet, ezt választottam.
Mindig van itthon tonhal konzerv, mert a nagyobbikom kivételével szereti az egész család. Bár borsos az ára, de nagyon egészséges. Így is olyan kevés halat fogyasztunk.
Csigabige receptjét alapul véve a fő irányvonalat megtartottam, csak egy hajszálnyit változtattam az ízlésünket figyelembe véve. Citromlé nem került bele, mert azt nem szeretjük a halhoz, de krémesítettem egy kevés majonézzel. Plusz só nem kívánkozott bele, így is igazán ízletes, finom lett. 


Hozzávalók 3 főre:
*3 kis tonhal konzerv (3*52 g)
*1 kis fej lila hagyma
*1 kk mustár
*2 csapott ek majonéz
*1 csipet őrölt bors
*oregánó ízlés szerint (nálunk kimaradt)
*frissen facsart citromlé ízlés szerint (mi nem tettünk bele)

A tonhalat az olaja nélkül egy tálkába rakjuk és villával kicsit összetörjük.
A megtisztított lila hagymát egész apróra kockázzuk és a halhoz adjuk.
Ízesítjük a borssal, mustárral, jól összekeverjük.
Majd krémesítjük a majonézzel.
Pirítós kenyérre kenve kínáljuk.

A Facebookon is megtaláltok.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése