PrintFrendly

2014. március 6., csütörtök

Pácolt magyaros sült oldalas

Már rég szerepelt az étlapon oldalas. Általában fokhagymásan készítem, de most egy magyaros pácban érleltem, majd sütés után hagymás törtkrumplival kínáltam. 


Hozzávalók 3 főre:
  • 90 dkg sertésoldalas
Páchoz:
Először a pácot készítjük el. Egy tálba (amibe majd beleférnek a husik) öntjük az olajat, a paradicsomlevet. Beleszórjuk a sót, borsot, pirospaprikát, beletesszük a fokhagymakrémet (vagy belezúzzuk a megtisztított fokhagymát). Ezt jól összekeverjük.
Az oldalasokat megtisztítjuk.
Megforgatjuk a pácban és lefedve hagyjuk benne pár órát pihenni. Még jobb, ha egy egész éjjel pácolódik.
Egy tepsibe fektetjük a husikat, rálocsoljuk a páclevet, felöntjük kb. 1 dl vízzel.
Előmelegített sütőben alufóliával lefedve 200 fokon hőlégkeveréssel puhítjuk (nálam ez 60 perc volt, de villával érdemes ellenőrizni), majd a fedőt levéve még további 20 percet pirítjuk.
Én nem szeretem, ha kiszáradva pirul a husi, ezért pár alkalommal meglocsoltam a levével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése